ביטול העסקה ע”י הלקוח ( לא תקף לעסקה של מוצרים שהוזמנו בעיצוב אישי ) :
- החברה מכבדת את כל חוקי הצרכנות ופועלת לפיהם. אין באמור להלן כדי לגרוע מכל זכות הקיימת לצרכן מכוח חוק הגנת הצרכן (להלן: “החוק”), תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) (להלן: “התקנות”) ו/או מכל הוראה אחרת
- ביטול עסקה לפני שליחת המוצר למזמין יהא בניכוי 5% או 100 ש”ח הזול מביניהם. החברה תחזיר למזמין המוצר את הכספים בגין העסקה המובטלת כולל דמי המשלוח ששילם, בניכוי דמי הביטול. יחד עם זאת, יודגש, כי שווי החזר הכספים כאמור יהא בהתאם לנסיבות ההזמנה והתנאים הקבועים בחוק.
- במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, יינתן ללקוח החזר כספי בניכוי 5% או 100 ש”ח הזול מביניהם ובניכוי עלות ההובלות על פי טבלת “עלות ההובלה “. יחד עם זאת, יודגש, כי באם המוצר הגיע לביתו של הלקוח וברצון הלקוח לבטל את העסקה אזי יינתן הזיכוי הכספי באם יוחזר המוצר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ובאריזתו המקורית, כפי שנתקבל לידי הלקוח. באם כאמור, לא הוחזר המוצר לפי האמור לעיל אזי לא יוחזר מלוא כספי התמורה ללקוח אשר ביטל את העסקה כאמור. כמו כן, יובהר, כי ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון זה ועל פי הדין. מוצרים אשר הוזמנו ע”י הלקוח בהזמנה אישית ו\או מותאמת לפי מידות ו\או גוון, ואינם כחלק מסל המוצרים המוצגים באתר – לא ניתן לבטל את העסקה בגינם.
- מבלי לפגוע מהאמור יצוין, כי המועד שניתן להחזיר מוצר בהתאם לסעיף דלעיל, באריזתו המקורית, הינו תוך 14 יום מקבלתו.
- ביחס למוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט תחת הנחה מובנית ו/או מוצרים אשר נמצאים בהנחה אזי, ישונה המועד להחזרה וזאת עד לשני ימי עסקים בלבד ובאותם תנאים המופיעים בתקנון זה. בהתאם לכך, כל חריגה מסד הזמנים הנקוב לא תזכה את הלקוח בהחזר הכספי שבסעיף זה. וזאת בתנאי שעמד\ה בזמן הנקוב
- למרות מה שצוין בסעיף 3 ובסעיף 4 לעיל (מכוח חוק הגנת הצרכן ) החברה מעניקה ללקוחותיה 50 ימי ניסיון עם המוצר ללא אריזתו המקורית על מנת שהמשתמש יבחן בעצמו את המוצר שרכש והאם המוצר עומד בצפיותיו , במידה והלקוח לא יהיה מרוצה או שיתחרט על הקנייה, עומדת לו האפשרות לשנות את דעתו ולבטל את הרכישה של המוצר תוך 50 ימים מיום קבלתו לאחר שהשתמש במוצר וללא אריזתו המקורים (שאר תנאי ביטול העסקה נשארים לפי סעיף 3 לעיל ).
- במידה והלקוח הינו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, אזי הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה, החל מיום עשיית העסקה ועד 4 (ארבעה) חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך גילוי הפרטים הנדרשים ע”פ הדין, לפי המאוחר מביניהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה ללקוח (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית), ובכפוף לכך שאריזת המוצר לא נפתחה, לא נגרם למוצר נזק, לא נעשה במוצר שימוש כלשהו ובהצגת חשבונית הרכישה
- כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי.
- בביטול עסקה בשל פגם במוצר או אי-התאמה בין הפרטים שנמסרו ע”י החברה באתר לצרכן בנוגע למוצר שנרכש לבין המוצר שהתקבל בפועל כמשמעותם בסעיף 14ה(א) לחוק או עקב נסיבות אחרות המנויות בסעיף 14ה(א) לחוק, וכל עוד המוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש ע”י הצרכן, אז לא ייגבו דמי ביטול, על הלקוח לפרט את הפגם ו/או אי ההתאמה בכתב באמצעות דוא”ל לכתובת המפורטת בפרטי יצירת קשר, ותתואם עם הלקוח הדרך להחזרת המוצרים.
- למען הסר ספק במקרה של ביטול העסקה לאחר שהמוצר התקבל בבית הלקוח תזכה החברה את הלקוח במלוא סכום העסקה בניכוי דמי ביטול ועלות ההובלה לקבלת הסחורה ועלות ההובלה להחזרת הסחורה למעט במקרה בו הביטול של המזמין נעשה עקב פגם או אי-התאמה שנמסרו ע”י החברה באתר לצרכן בנוגע למוצר שנרכש לבין המוצר שהתקבל בפועל, כמשמעם בסעיף 14ה(א) לחוק
- האמור לעניין “זכות לביטול והחזרת המוצרים ” לא יחולו:
א. לגבי ריהוט שיוצר במיוחד בעבור הלקוח בהתאמה אישית (ע”פ מידות, צבעים או דרישות מיוחדות אחרות).
ב. על עסקאות ששולמו בתווי קנייה, שוברי מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
ביטול העסקה ע”י החברה :
1. במקרה ונפלה באתר טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר המוצג באתר ובין אם בתיאור המוצר כפי שהוצג באתר; – למרות שהנהלת החברה מקפידה לבדוק את המחירים המוצגים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יופיע מחיר שגוי באתר. במקרים כאלו, אחד מנציגי שירות הלקוחות יפנה אליך לאחר ביצוע ההזמנה, יודיע לך מה המחיר הנכון של המוצר ויאפשר לך לרכושו במחיר הנכון. עלייך יהיה לאשר זאת תוך 72 שעות מרגע הודעת הנציג, במידה ותסרב או לא תעדכן אותנו בהחלטתך לרכוש את המוצר במחירו הנכון – החברה לא תהיה חייבת לספקו, ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלשהן כלפי החברה.
2. במקרה של כוח עליון, כהגדרתו לעיל, המונע את המשך המכירה, ביצועה או השתתפות במכירה באופן תקין;
3. אם התברר לה כי העסקה ו/או המכירה לוותה בפעילות בלתי חוקית ו/או שאיננה בהתאם להוראות תקנון זה של המשתמש ו/או מי מטעמו;
4. אם המוצר המוזמן סופק לכתובת הלקוח ואולם לא נוצר קשר עם הלקוח לשם מסירתו עקב אי זמינות הלקוח ו/או פרטי התקשרות שגויים/חלקיים/לא עדכניים.
הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ביצוע העסקה או בעת ההרשמה לאתר. במקרה זה, תבוטל העסקה והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי החברה בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.